Garantie en Klachten

  • Alle producten worden geleverd met een garantie van 1 jaar.

Niet gedekt door garantie:

  • Onjuist gebruik of schade door misbruik is niet gedekt.
  • Producten proberen of wijzigen, ongeldig garanties.
  • Geen garantie op productverpakkingen.

Als u nog vragen heeft of hulp nodig hebt, neem dan gerust contact op met AllSmartcase.nl op contact@allsmartcase.nl.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@allsmartcase.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betalen:

Betalingsmethoden: Apple Pay, creditcards (American Express, Maestro, MasterCard, Visa), Ideal, KBC, PayPal. Sommige methoden zijn locatie afhankelijk.